Wij hebben als school een aantal afspraken, die belangrijk zijn voor onze leerlingen en ouders/verzorgers, duidelijk vastgelegd in protocollen. Als u een van de linken hieronder aanklikt vindt u de gewenste informatie.
- Protocol Meldcode
- Protocol echtscheiding
- Protocol Handle with Care
- Protocol mobiele telefoons en andere mobiele apparatuur
- Protocol-cameratoezicht
- Anti pestprotocol – september 2022
- Protocol opstart VSO
- Protocol sociale media
- Corona protocol De Keyzer 2022
Klachtenregeling
Wanneer u als leerling, ouder of verzorger niet tevreden bent:
- Bespreek uw punt met de betrokkene. Probeer het eerst samen op te lossen.
- Lukt dit niet, dan vraagt u een gesprek met de adjunct-directeur.
- Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan bespreekt u uw klacht met de directeur van de school.
- Mocht u ook hier onvoldoende gehoor vinden dan neemt u contact op met de voorzitter college van bestuur.
- Wanneer u zich ook daar onvoldoende gehoord voelt, dan kunt u zich wenden tot de externe klachtencommissie GCBO (Geschillencommissie Bijzonder Onderwijs) of de onderwijsinspectie.
U kunt ook eerst met een externe vertrouwenspersoon in gesprek. Dit is iemand die naar je luistert, met je meedenkt en advies kan geven over wat u kan helpen in deze situatie. De gegevens staan in de klachtenregeling.
Elke school heeft een interne vertrouwenspersoon; die kan je helpen om met de externe vertrouwenspersoon in gesprek te komen.
In deze klachtenregeling wordt beschreven hoe één en ander in zijn werk gaat.